Algus

 

Milline peaks olema ühe käsitööblogi esimene postitus?

Mälestus esimesest ise tehtud asjast?

Päris esimesi tegemisi ma hästi ei mäleta,  need olid vist voltimised lasteaias ja  tindilapid algklassides.

Aga emal oli alles minu esimene suurem töö – heegeldatud äärepitsiga tikitud linik. Tehtud kas neljandas või viiendas klassis.  Selline:

Ma  vist sain selle eest viie aga  see polegi oluline. Mis  mulle selle liniku  juures oluline on, et selle tegemise käigus hakkas tikkimine mulle meeldima. Meeldib tänaseni. Väga.

Ja see sai ka muidugi selgeks (ja on samuti selge tänaseni), et alati saab paremini.

Nüüdseks olen ma tikkinud vahelduva hooga juba hea mitukümmend aastat,  vajadusest ja vaheldusest ka  kudunud, heegeldanud, õmmelnud ja katsetanud muid põnevaid tehnikaid. Seda tegemiserõõmu siia  jagama tulingi.

Et põnevust tekitada, siis väike valik ka, mida näha saab:



 

 

Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

