Päris Oma Tass

Täiesti tühjalt kohalt tekkis mul umbes kuu aega tagasi soov saada endale Päris Oma Tass. Pöördusin siis murega  hea sõbra ja keraamiku  Aili Palmi poole ja Aili kutsus mind kohe soovitud  tassi hoopis ise tegema. No loomulikult haarasin võimalusest ja kaks aprilliõhtut veetsingi keraamikatöötoas. Ja need olid tõesti ühed väga mõnusad õhtud heas seltskonnas ja täis isetegemiserõõmu!

Ja tassi sain ka valmis! Tahtsin teha mitte liiga suurt ja rasket kruusi ja soov oli saada kruusile servale ka sälguke teepaki nööri jaoks (sest mina olen üks neid inimestest, kellel alati teepakk koos nööri ja sildiga tee sisse upub). No ja värviga on mul ikka nii, et kui ma ei tea täpselt, mis värvi teha tahaks, siis ma teen alati sinise. Pitsimuster tassil on mu enda nipeldatud pitsiga vajutatud ja põhja all on peidus ka veel Oma Märk.

Tuhat tänu Ailile, kes kutsus, õpetas, soovitas, ahjus küpsetas ja organiseeris ja tänu kellele on minu hommikukohv tassis, millist ei ole mitte kellelgi maailmas!

Rubriigid: keraamika, sildid: . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

2 Responses to Päris Oma Tass

  1. Heli Kiverik ütles:

    Kui lahe idee see sälguke!
    Tass ka nii kaunis ja foto on selline, et paneks või seinale,

  2. Aili Palm ütles:

    Kadri, lausa kadedaks teevad su kvaliteetpildid endast ja oma töödest. Su kodukas mõjub värske oaasina keset kõrbe!

Lisa kommentaar

