Paeluvad paelad

Minu käsitööaasta 2011 kõige suurem ettevõtmine oli kahtlemata  raamatu kirjutamine. “Paeluvad paelad” ilmus 15. detsembril ja on müügil kõikides raamatupoodides.

 Ettepaneku kirjutada paelaraamatu tegi mulle kirjastus Koolibri (aitäh, Maimu!) ja ma haarasin sellest võimalusest rõõmuga kinni (kahtlusteperiood oli muidugi ka aga selle  lihtsalt surusin maha…). Suvi ja sügis möödus  katsetades, punudes, pildistades  ja kirjutades ja see oli tegelikult väga tore töö, pealegi õppisin ma ise selle käigus ka üksjagu juurde. Et raamatus on palju pilte ka  paelte kasutamisvõimalustest, siis  oli terve meie pere raamatu koostamisega seotud – modellidena olid lapsed  asendamatud (seda enam, et tegu on ju ikkagi lastele mõeldud raamatuga) ja Kristiina fotograafiaalast abi vajasin ma ka alalõpmata. Ja suured tänud ka  headele  õpetajatele, sõpradele ja kaasaelajatele  TuleLoost, kes minuga toredasti raamatu ilmumisele kaasa rõõmustasid!

Raamatusse saab natuke piiluda siit.

Ja mõned pildid:



Rubriigid: Paeluvad paelad, punumine, sildid: , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

2 Responses to Paeluvad paelad

  1. Heli Kiverik ütles:

    Kadri!
    Oled supertoreda tööga maha saanud! Palju õnne!
    Mulle väga meeldiski Su raamatu juures see, et oled osanud kõik ka lastele väga huvitavale esitada. Meil kodus ongi noorem tirts suur paelapunimishuviline.
    Et mul juba üks paelaraamat kodus olemas oli, vaatasin Sinu oma põnevusega raaamatupoes. Hiljem aga juba kahetsesin, et kaasa ei ostnud, sest minu Elisabetil oleks just sellesat raamatust palju põnevat avastada. Järgmisel koolivaheajal kodus soetame kindlasti ka omale.

Lisa kommentaar

