Vana lubadus

Selles postituses andsin lubaduse, et minu esimene niplispitsi jupike ei jää viimaseks. Nüüd olen ma oma vana lubadust täitma asunud ja juba paar kuud usinasti niplamist õppinud. Selleks on Tartu väga hea koht – meil on MTÜ Hestia, kus Angeelika Nöpsi eestvedamisel on suurepärane võimalus niplispitsi saladustesse süüvida ( ja kus meil  TuleLooLastega on praegu  niplispitsi algõppe kursus poole peal ja seal tehtud töödest kirjutan ma kindlasti edaspidi pikemalt). Ning veel on Tartu Loomemajanduskeskuse alates sügisest avatud   OÜ Niplispitsikoda, mille perenaine Maris Raud igakülgset pitsiabi annab.

 

Ja kui ma Mardilaadal Marise niplisehteid nägin, oli minu soov osata ka midagigi sellist teha nii suur, et talve hakul seadsingi  sammud Niplispitsikotta käevõru tegemist õppima. Eks mul see niplamine siis rohkem selline “Maris, appi, mis ma nüüd teen???” stiilis oli aga valmis see käevõru sai ja mina muidugi jälle uhke ja õnnelik!

 

 

Rubriigid: niplamine, sildid: , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

One Response to Vana lubadus

  1. susiloci ütles:

    esa pulsera es una preciosidad.
    Yo estoy aprendiendo encaje de bolillos y me gusta mucho.
    ¿Podrías dejarme el patrón para intentar hacer la pulsera?, aunque no sé si seré capaz.
    Gracias susiloci@gmail.com

Lisa kommentaar

