Ema kindad

??????????????????????Kui kevad kuidagi tulla ei taha, siis ega muud üle jää kui meenutada talviseid tegemisi.

Ma tegelikult ei ole üldse suur kuduja ja kui koon, siis selliseid lihtsaid asju nagu salle ja muid sarnaseid. Aga Kristi Jõeste ja Kristiina Ehini “Kirjatud teekond” on nii ilus ja hea raamat, et juba pelgalt selle kättevõtmine tekitab vastupandamatu soovi kindaid kududa!

??????????????????????No soov sooviks aga minu oskused jätsid kõvasti soovida ja millal ma viimati kindaid kudusin, ei mäleta ma ise ka enam. Ja nii siis juhtuski, et kujutluses olid ikka väga ilusad kindad aga tegutsema asudes ma pusserdasin ja harutasin ja pettusin ja lõpuks tulid sellised. Natuke sai veel pärast peale tikitud, muidu oli ranne kuidagi eriti hale. Aga lõpuks said kindad valmis ja jõuluvana kaudu emale kingitud ja see, et neist said ema kindad, on asja juures veel kõige toredam, sest ema oli oma uute kinnastega täitsa rahul ja polnud kiitusega ka kitsi.

???????????????????????????????Mulle tegelikult üldse meeldib oma tegemisi emale näidata või hoopis talle kinkida, sest ema ju alati truult tunnustab ja kiidab ja niimoodi jääb isegi sellisest tööst, millega ise palju vusserdasid ja rahul ei ole, ikkagi lõpuks meelde suur isetegemiserõõm ja teadmine, et polnudki kõige hullem! Aitäh, ema!

Rubriigid: kudumine, sildid: . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

