Rahulikku und

Väikese inimese sünd on alati nii südantsoojendav sündmus ja tekitab alati soovi uuele ilmakodanikule ka midagi uut teha. Seda enam, kui beebi sünnib väga heal ja kauaegsel sõbral.

Ehkki ma pole suur lapitöö tegija (pigem  täitsa algaja), oli tahtmine  ikkagi suur ja nii ma julge hundina titelapiteki kasuks otsustasingi.

Tekk on puuvillastest kangastest, kokku pandud kõige lihtsamatest ruutudest ja  väikese peenikese siksakpaelaga kaunistatud. Aga et ma päris ilma tikkimata ju ka ei saa, siis keskmisele ruudule tegin tekiomaniku monogrammi.

Et ilusaid kangaid on kapis (poodidest rääkimata…) üksjagu veel, siis ilmselgelt viimaseks tekiks see ei jää…

Seniks aga,  ilusaid unenägusid, Alexander Johan!

Rubriigid: lapitöö, tikkimine, sildid: , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

6 Responses to Rahulikku und

  1. Kadristik ütles:

    Nii armas lapitekike! 🙂 Mõnusad rahulikud värvid ilusti kokku sobitatud!

    • noelaga ütles:

      Aitäh! Värvidest- minu jaoks on alati sinine kõige rahulikum värv ja siis rahuliku teki all peab ju hea uni ka tulema…

  2. Triine ütles:

    Väga armas tekk! Tikand on imeilus. Aga küsida tahtsin roosa salli kohta – kas see on 1-st lõngatokist või oli lõnga rohkem?

    • noelaga ütles:

      Ma muidugi enam täpselt ei mäleta mitu tokki läks aga ma kaalusin roosa salli ära – 200 grammi täpselt, koos narmastega. Lõng oli Katia Temis ja kuna see on 50 grammistes, siis kokku läks lausa 4 tokki. Aga pea terve tokk läks narmasteks, seda ma mäletan:)

  3. Annika ütles:

    Kallis Kadri, näe – leidsin Alexanderi teki :-). Selle teki peal (mitte all) magades on unenäod magusad. Suur aitäh!

Lisa kommentaar

